Nu var det ett tag sen sist, jag vet!

Nu händer det massor så jag har inte hunnit skriva något på länge. Jag ska bara skriva lite kort om de senaste veckorna.
För två veckor sen sprang jag mitt första lopp någonsin, Vårruset! Det var kul så det vill jag göra igen! Jag ska bara lära mig att löpträna också så kanske jag kan springa något längre lopp. Tyv ärr är det ju så tråkigt att springa, det var bara kul när det var några tusen andra människor också som också sprang...
Förra helgen var vi i Linköping och hälsade på Jonathans kompisar. Det var trevligt men jäkligt kallt eftersom festen var utomhus. Tyvärr drog Jonathan på sig en liten förkylning så vi åkte hem redan på lördagen.
Den här helgen har Jonathan varit hemmahemma men inte var jag ledsen för det eftersom Elin kom ner och förgyllde min tillvaro istället! Det var lite festligheter i Växjö också, Allkår kallas det. Det var egentligen olika aktiviteter under hela förra veckan men jag kände att jag var tvungen att plugga så jag höll mig till fredagens och lördagens festivaler. Även denna helgen var allt utomhus men det var liiite varmare än förra helgen. Vi har grillat och sen festat. Trevligt, trevligt! På dagarna har vi varit ute och gått eller latat oss hemma. Helt okej helg!
Nu är det dags att hugga in i bok nummer tre av åtta i denna kursen. Så bra att tentan är om två veckor. Panik? Snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0