One down, one (big) to go

Igår skrev jag en tenta och det gick ganska bra, jag är (nog) nöjd med den. Nu sitter jag och väntar på att hemtentan ska släppas. Det borde ske om ca 2 timmar. Sen sitter jag och skriver den tills på fredag och ska inte göra något annat överhuvudtaget!

Okej, jag vet att ni inte går på det, hehe. Jag ska till och med avbryta skrivandet efter bara några timmar för att skutta runt lite på vugi. I morse var det träningspremiär för 2010 och jag det var jobbigt! Det märks att det var ett tag sen jag tränade sist.

Här i Växjö är allt redan i full gång! Planeringen med vugi för kommande äventyr är i full gång och det ska bli en så kul och spännade termin! Jag vill hellre sätta mig 100% med det men som alla vet, skolan går först.

Jag har fått höra från flera håll att jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen och jag vet om det. Det är inte lika kul längre måste jag erkänna. Ni vet redan att jag går i skolan, går och tränar, umgås med vänner och hänger i bibblan. Men jag får väl försöka bättra mig och skriva fler (tråkiga?) inlägg!

Måste bara avsluta med att säga att jag verkligen, verkligen gillar min nya utsikt från skrivbordet!


Okej, de syns inte så bra men det är två hästar i förgrunden och ett tiotal i bakgrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0