Härliga tystnad

Vårt kylskåp har haft problem och det har gjort att vi har haft problem. Sömnproblem. I tid och otid satte det igång att brumma och detta på en decibell-nivå som störde min törnrosasömn! I början gick det att "rädda" sig genom att plocka ut frukt- och grönsakslådorna men i natt när det började brumma kl 3:44 funkade inte ens det. Vi felanmälde detta i förra veckan men eftersom ingen kommit än började jag fundera på att inkvartera mig hos någon annan en natt eller två. I morse gick jag upp kl 6 och kylskåpet började brumma kl 6:20 och brummade tills jag gick hemifrån. När jag kom hem igen strax efter 8 hade det satt fart igen men slutade som tur var efter en stund. När jag kom hem från skolan igen för att äta lunch stod i alla fall den efterlängtade lappen på diskbänken med texten "Justerat kyl/frysen, hoppas på bättring".

YES! I natt ska jag sova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0