En massa skoj!

Nu har det bara hänt en massa skoj! Folk får jobb och blir föräldrar! Till er har jag bara en sak att säga: Grattis, grattis, grattis!!!

Själv sitter jag och kämpar på med ett tråkigt arbete. Nä, nu var jag orättvis, arbetet är rätt okej, det är de vetenskapliga artiklarna som är tråkiga!

Lite kul får jag dock ha! Rednex ägare är på skidresa så jag får hjälpa till med den söta lilla ponnyn. Dessvärre var det som bekant snöstorm igår och jag kom inte speciellt långt på min lilla cykel innan jag gav upp och lämnade den i ett buskage och gick istället. En halvtimme (åt vardera hållet) i snöstorm gjorde i alla fall nytta för konditionen!


Kommentarer
Postat av: elin

meeh.. har du tagit bort dom andra inläggen??! ;)

2010-01-29 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0