Bilder!

Jag tänkte liva upp bloggen lite bilder! Först en söt bild på Ina, Fuffe och Ella. Valpen i mitten var bara på besök hos mamma när jag var där men de andra två är mammas. Alla är från Honeybox kennel.
.
.
.
Självklart så har jag festat lite med Elin! Här är våra glas med mumsigt bubbel innan en kväll på Kabben!
.
.
.
Bröllpsmiddag hemma hos Elin (nä inte för henne utan för Kronprinsessparet)
.
.
.
Tårta ska det också vara!
.
.
Dessa fula väggar på landet blev vita tack vare Elin!
.
.
.
Landet igen
.
.
En somrig skyltdocka på jobbet. (Får verkligen inte bilden att stå upp, morr!)
.
.
Min morfar fyllde 80 år och det var stort kalas!
.
.
Förra helgen var det kräftskiva och ja, det var bäst att gå på den... (Den bilden vägrar också att stå upp!)
.
.
Och viktigast av allt: Bara ligga i skuggan av ett träd och läsa en bok!
.
.
Hoppas er sommar har varit lika bra som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0