April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!

Igår var det återigen dags att lura folk, jag lurade mamma och Malin så in i ****. Haha!

Jag hade lovat mamma att ringa när jag satte mig på Vaxholmsbussen igår när jag kom upp till Stockholm. Det gjorde jag inte utan jag väntade tills jag kom hem till vår gata. Jag stannade vid parkeringen och ringde och bad henne komma och hämta mig i Danderyd eftersom jag hade tappat min plånbok och således även bussremsan. Mamma blev alldeles till sig och sa åt mig att gå till polisen och göra en anmälan. Jag hade svårt att hålla mig för skratt men tydligen så gjorde det bara att jag lät ledsen så mamma sa att hon skulle skicka Malin på en gång att hämta mig och vi la på. Jag gick sen hem och ringde på dörren. Mamma trodde det var påskkärringar men när hon tittade ut såg hon att det var jag! Haha! April, april! Malin hade redan börjat byta om för att kunna åka och hämta mig. Vilket gott skratt vi fick oss alla tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0