Helg!

Finally friday!

Jonathan har lämnat stan och snart bär det av för mig mot stallet där lilla Rednex väntar. Jag har väldigt gärna åkt till Stockholm i helgen, jag förstår inte hur jag ska klara mig till december, jag vill hem! Men det går väl över ju närmare december vi kommer, då ska vi ju dessutom flytta! Ja, jag och Jontahan alltså. Det ska bli kul!

Nu har jag beställt böcker till nästa kurs (som börjar på måndag...). Det är nästan första gången jag måste köpa nya böcker, annars har jag ju köpt eller lånat av snälla Anna. Ursh, inte kul med massa utgifter men det är ju ett ont måste när man pluggar.

Nu ska jag skynda till stallet så jag hinner hem innan det blir mörkt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0