Fan jävla skit!

Skit också!!! Jag som skulle jobba i elva veckor hade jag tänkt är nu nere på fyra, fem beroende på om jag ska åka till Falsterboveckan eller inte. Skit också! Kunde de inte ha kläckt ur sig det liiiiite tidigare att jag bara skulle få jobba så lite? Jag har ju ringt dem flera gånger den senaste månaden! Uniflex slutar aldrig att förvåna mig, eller nej fresten det var nog inte så förvånande, nästan väntat. Skulle någonting vara bra med Uniflex? Har svårt att tro det ibland... Nu är det bara att leta efter ett nytt jobb! Jag kan ju inte gå och lata mig hela sommaren, det har jag inte råd med! Jag som skulle tjäna massor med pengar i sommar, inte bara slösa...


Kommentarer
Postat av: Em

Var ska du jobba någonstans?

Kram på dig!

2009-05-16 @ 13:30:52
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0