Friday!

I morse vaknade jag men en hund på varje sida om benen, de var så söta så! Fick dra mig undan lite försiktigt för att inte störa dem där se sov så sött!

Anna och jag stod i hennes gamla gymnasieskola idag och marknadsförde EHV, det var verkligen inte kul! Det var inte många som nappade på att plugga ekonomi... Vi lyckades bara få några få intresseanmälningar. Det bästa med Norrtäljebesöket var lunchen, vi åt en jättegod avokadosallad, mums!

Min tanke var att eftermiddagen skulle bestå av plugg men jag fastnade vid datorn men snart ska jag ta tag i boken och ta mig igenom några kapitel. Eller nä, vid närmare eftertanke får det bli efter maten... Nu ska jag prata med pappa i telefonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0