Juni redan!

Då var man redan inne i juni! Tiden går så otroligt fort och snart är mitt första år här i Växjö avklarat! Flyttlassen går i skyttetrafik här på campus och varje dag är det någon lägenhet som blir finstädad och tömd på möbler. Nästan varje dag firas det att terminen är slut och för dem som tar examen skålas det i champange. Jag måste säga att även om jag inte får ta del i allt det här utan får nöja mig med att ligga på en filt i solen och plugga till tentan dagarna i ända så tycker jag att våren är den absolut bästa tiden här på campus! Tur att jag ska få vara med vid minst två vårar till här nere!

På söndag går vår resa upp till Stockholm igen och jag ser verkligen fram emot en sommar hemma i Vaxholm. Tänk att få ta del av bara den bästa tiden på året i Vaxholm! Jag slipper den tråkiga och öde vintern (förutom över julen) och får bara ta del av tiden då staden är fylld av liv och rörelse!

Bilder och berättlese om Paris kommer jag lovar! Jag måste bara koncentrera mig på tentaplugget först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0