Måndag igen

Som vanligt har det blivit väldigt lite (för att inte säga inget) bloggande i helgen. I fredags var jag hemma och tog det lugnt på kvällen och tänkte passa på att sova ut ordentligt! Jag gick och la mig kl 23 efter att ha pratat med Jonathan en stund och vaknade inte förren Malin skulle gå till jobbet på lördagen, kl 12:30! Vad hände där liksom? Jag måste ha varit jättetrött!

I lördags var jag på middag (stekt strömming!!!) hos Elin tillsammans med Lotta innan det bar av till Badholmen. Jag hade jättekul hela kvällen och sprang på en del gamla vänner varav ett par som jag inte hade förväntat mig att se där, mitt ute i skärgården i lilla Vaxholm. Men det vart två låånga kramar i alla fall!

I går var jag och hälsade på lilla Anna. Anna ska överge mig i Växjö (hur ska jag klara mig utan att ha Anna att fråga om allt?) för att åka till USA och läsa vid ett universitet i North Carolina. Det blev en lång dag och tiden bara flög iväg! Som tur är bestämde vi oss för att gå på bio i morgon så vi får ses en gång till innan januari...

Idag har det varit lite folk här i alla fall. Vi har nog haft lika många kunder nu som på hela fredagen! Okej nu överdrev jag men vi är på god väg att komma ikapp och gå om.

Jag fick några bilder av Anna igår, kommer ni ihåg att jag berättade att hon var och tog kort på Vaxholm, hundarna (och mig) för några veckor sen? Här får ni ett smakprov på bilder tagna av Anna med den nya systemkameran!


Två små sötnosar!



De kan göra vad som helst för lite godis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0