Humorn är (inte) på topp

Okej jag är sjukttrött idag så varning för konstiga blogginlägg med tråkig humor!

Jag fick mig just ett litet skratt då jag drog i sladden till datamusen så åkte en låda ut! Haha! Knäppt. Men är man trött är humorn på topp. Igår skrattade vi tills tårarna rann när jag illustrerade mitt och Jonathans förmodade nästa möte i slowmotion... Trots lite att göra så har jag kul på jobbet, bra det!

Okej jag är skolskadad men den där med lådan finns som metafor i en bok för organisationsterori: organisationer är komplexa ting där man inte alltid förstår vilka följder, och var, ens handlande kan få. Trycker man på en lampknapp i ett rum kan det spola på en toalett i ett annat hus. Känns det igen? (Bolman & Deal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0