Vilken vecka!

Vilken vecka minsann! Men för att sammanfatta det tråkiga och visa på att det har vänt ska jag göra en kort sammanfattning här:

Tjejen som åkte in akut till sjukhuset i måndags har blivit utskriven och har tillbringar helgen tillsammans med sina föräldrar men är nu tillbaka på campus för att återgå till det normala livet. Tjejen som flyttade isär från sin föredetta sambo har börjat få ordning på sin lägenhet och även hon har fått hjälp i helgen av sina föräldrar. Sist har även den här nere som står mig närmast förlorat sin hund denna vecka. Hunden var bara några år gammal men hade en njursjukdom och var tvugen att gå vidare tidigare än vad man hoppats på. Jag hoppas att en inbokad Parisresa kan glädja lite även om det är långt ifrån samma sak.

Den här helgen har jag gjort ett andra försök till att baka semlor eftersom de jag bakade förra veckan blev jättestora och jätteplatta! Jag fick släppa taget om grahamsmjölet och endast använda vanligt vetemjöl och resultatet blev något bättre! Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0