Vilken nit

Idag skulle jag köpa mig en cykel hade jag tänk. Jag har längtat efter en cykel enda sedan jag flyttade hit och nu har jag äntligen fått tummen ur och tittar efter cyklar på blocket.se. Jag hittade en annons med två cyklar som var till salu som fanns här på campus, perfekt tänkte jag och stämde träff med ägarinnan.

Tyvärr visade det sig att cykeln var ganska liten (i storlek med min gröna cykel som jag fick när jag började trean, i grundskolan alltså)... Jag bad ändå om att få natten på mig att bestämma mig men jag har nästan bestämmt mig för att inte köpa den. Hmm nämnde jag även att det var punktering på bakdäcket? Åh nu vart jag besviken, jag vill ju ha en cykel! Bara att fortsätta bevaka blocket.se och hoppas på att hitta en cykel här i närheten som inte kostar allt för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0