Vår!

Idag har jag varit på föreläsning, suttit och jobbat med projekten och tränat men allt det där vet ni redan att jag sysslar med så jag skulle tro att det jag har att berätta nedan är lite roligare.

På eftermiddagen var min lilla pojkvän uttråkad och less på att sitta inne med kurslitteraturen medan solen sken som aldrig förr utanför! Jag såg att min mjölk snart skulle ta slut så jag förslog en liten promenad till affären. Sagt och gjort vi traskade till affären, köpte mjölk och glass och satte oss på en bänk i solen och smaskade på glassarna. Underbart! Solen värde lite lagom och efter en stund var vi tvugna att gå hem, jag hade ju trots allt köpt mejerivaror...

Väl hemma lockade solen ännu mer så vi tog en varsin bok (kurslitteratur i alla fall), en filt, vattenflaska och solglasögon och begav oss ut till närmaste gräsmatta!



Vi var inte ensamma om denna idé utan idag har campus alla gräsmattor varit fyllda av studenter med grillar, solstolar och diverse leksaker, alltifrån krocket till fotboll och basket.

Kommentarer
Postat av: anna

som campus är nu, med folk o så, är ingenting mot vad som komma skall :) just wait for it... ;D

2009-04-03 @ 08:04:11
Postat av: Jenny

Jag tror dig och jag längtar!!!

2009-04-03 @ 11:34:38
URL: http://askungenivaxjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0