En helg i festens tecken

Så var det söndag igen och regnet har hållt sig borta hela dagen idag även om jag hört att årets första snö i Stockholm föll tidigare idag.

Denna helgen har bestått av fest, det är ju tre veckor sen jag festade här nere så det var riktigt kul att komma ut igen! I fredags hade vi reunion med kickoff gruppen (från första veckan). Det var roligt att höra hur det gått för dem som inte går i våran klass och som men därför inte ser så ofta.

Igår gick jag hem till Anna och träffade några av hennes kompisar för att sedan sluta upp med mina vänner lite senare. Det var riktigt trevligt även om jag hade sååå ont i fötterna när jag gick hem. Men vill man vara fin får man lida pin, jag hade skor med nio centimeters klackar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0