Tredje advent


Det tredje ljuset tände Jonathan i morse så det lös så fint när jag vaknade!

Dagen fortsatte i bibblan igen tyvärr utan tomtebesök idag men jag kan glädja er med en bild på två av tomtarna från igår! Jag hittade dem nämligen några timmar senare på Sivans...



Nu har jag äntligen kommit till skott med det jag har tänkt på att vi måste göra här i korridoren ända sedan vi flyttade in, nämligen sätta ut våra namn på kartan där vi kommer ifrån! Tyvärr syns det inte så bra på bilden men ganska utspridda är vi!


Den sista bilden tog jag i fredags när jag gick till skolan. Det är så vackert med snö på träden!


Nu ska jag skriva av Majas anteckningar från föreläsningen jag missade när jag var sjuk för i morgon ska jag lämna tillbaka häftet till henne. När jag är klar med det är det nog läggdags för mig, tvättid kl 7:30 i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0