Sjukling

Jag har åkt på influnesan. Typiskt! Jag har ont i hela kroppen, har svullna lymfkörtlar och feber. Suck nu när helgen har kommit och allt! Det ser ut som om det blir en helg hemma framför datorn med diverse filmer och lite plugg.

Något roligt som har hänt är att en tjej från Titan ringde och frågade om jag ville jobba! Jag sa att jag för tillfället pluggade och bodde i Växjö men att jag gärna jobbar där i sommar när jag kommer hem på sommarlov! Jag fick hennes telefonnummer så jag ska ringa henne till våren. Det vore kul att komma tillbaka dit igen! Nu är väl loggingsjobbet inte det roligaste man kan göra med det är i alla fall ett jobb och man får betalt för det samt att jag gillade Titan när jag var där och jobbade sist.

Till jul har jag redan pratat med mitt gamla jobb och ska förhoppningsvis få komma tillbaka till Kista på Ericsson där jag var placerad innan jag flyttade hit.

Nu ska jag välja en film och slå ihjäl några timmar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0