Hemma!

Nu är jag hemma. Eller "hemma hemma" ska jag nog säga, för jag är hemma i Vaxholm! Välkomnades som vanligt av två mycket glada hundar som sprang runt och hoppade och gnällde (de vet att de inte får skälla) och försökte pussa mig. Det var allmänt kaos både inne och utanför under några minuter innan de lugnade ner sig igen. Man kan ju säga att man verkligen känner sig välkommen hem!

Jag hann hem precis enligt planerna till Bonde söker fru och mamma och jag slog oss ned i soffan med te och mackor och följde den spännande upplösningen, vilka skulle bönderna välja? Jag tycker själv att alla gjorde rätt val (som om jag har nått att säga till om, men ni förstår vad jag menar) och självklart gladast blev jag när Peter, sist av alla, valde Wille! Åh de vart så glada! Det var så kul att se! Nu hoppas jag att det håller mellan dem även när kamrerna har stängts av, de var ju så söta tillsammans!

Nu ska jag åter falla för de söta hundögonen här brevid mig och leka lite innan det är läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0