Vårkänslor

Tyvärr så infinner de sig inte just nu för idag är himmelen lika gråvit som snön på marken men vi har haft ovanligt mycket sol den senaste tiden och asfalten och taken ligger nästintill snöfria, det är nästan bara på gräsmattor (och hästhagar) som snön fortfarande ligger djup.

Själv känner jag bara idag att det är bra att det inte är så fint väder för då hade jag säkert velat gå ut på en promenad och det har jag verkligen inte tid med! Har ni någon gång känt att ni hela tiden gör något och har nått på gång men att ni aldrig får något gjort? Jag tror att det beror på att man gör lite av allt men aldrig blir klar med något. När jag tänker tillbaka på förra veckan kändes det som att jag gjorde saker hela tiden men när någon frågar vad jag gjorde kan jag inte riktigt sätta fingret på det. Jag hoppas på att jag snart kan bli klar med något projekt så jag kan känna att jag gjort nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0