Billivet leker

Emelie hade den stora äran att ha en hyrbil till sitt förfogande idag på eftermiddagen och kvällen. Hon erbjöd då en plats i bilen när hon skulle till Samarkand för att storhandla. Jag nappade och tog min lilla lista (tio saker) och hängde med. Det blev lite mer än tio saker... Men det är så skönt med bil så det gör inget! Fick hem en massa masvaror samt mat så jag klarar mig nästa vecka när Jonathan åkt hemhem och även lite som han kan ha innan jag kommer tillbaka efter påsk. Med andra ord behöver vi inte handla på två veckor!

Nu på kvällen har jag bakat bullar (bröd på svenska) och muffins som jag ska skicka med Jonathan hem till hans familj som tack för presenterna. Just det har ju inte berättat det! Att jag är en katastrof i köket har nog ingen missat. Jag gillar däremot att baka och det hade hans föräldrar nappat upp så jag fick i födelsedags present av dem Leila Lindholms bok a piece of cake och av hans systrar fick jag snygga muffinsformar.

Elin har också förstått detta så de övriga muffinsformarna i bilden är från henne och Emelie från bland annat inflyttningsfesten!


Leila Lindholm - "a piece of cake" och fina muffinsformar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0