Jobb, jobb bara massa jobb!

Jag har fått klagomål på att jag bloggar för lite så jag får väl slänga in ett litet inlägg...
.
Mina tre veckors sommarlov/semester är nu till ända och jag har börjat jobba. Det är kul! Trevliga kollegor och varierande uppgifter. (Fråga mig igen efter sommaren så ska vi se vad jag tycker då, hehe).
.
Mina tre veckor då jag varit ifrån Växjö har jag tillbringat i Vaxholm med omnejd, Stockholm och Högmarsö samt i Höllviken! Alla tre veckorna har varit bra och jag längtar tills jag får åka tillbaka hem eller till Jonathan (vilket jag kanske, kanske får göra nästa vecka, håll tummarna!).
.
Nu ska jag fortsätta kolla på Johan Glans - World tour of Skåne på YouTube!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0