Je vais étudier à Nancy, en France!

Jaha då var det klart. Denna hösten kommer jag att tillbringa på betydligt sydligare breddgrader, nämligen i Nancy i Frankrike. Så nu får jag väl starta en ny blogg igen... Suck. Haha, nej så jag skojar bara! Det ska bli kul och bloggen får vi se vad jag gör med den...
Här är hemsidan till mitt värduniversitet för den som är nyfiken: http://www.icn-groupe.fr/en/ .
Jag är lite glad eftersom det var mitt förstahands val, jag är däremot just nu lite fundersam till varför jag valde det i första hand framför exempeövis Paris. Men det finns säkert en jättebra anledning som jag kommer på snart! Om inte annat så är det säkert lite, lite billigare där!
Jonathan är inte så jättelycklig över att han blir ensam kvar här men han får glädja sig åt att jag i alla fall stannar på denna sidan Atlanten!

Kommentarer
Postat av: Anna

hmm.. kan jonathan ta över ärligt stulen mössa-bloggen? ;)

2010-04-23 @ 14:20:04
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0