105 hp, check!

Nu har jag tagit mig över 100-strecket med högskolepoäng! Att de sista tog med sig ett VG gör ju bara saken ännu bättre!
Den här veckan har varit full av spännande saker. I tisdags anordnade KROM och Företagsgruppen i EHVS en föreläsning med temat Sälj in dig själv och din idé. Trots bortfall från en av föreläsarna så tog vi oss igenom kvällen och jag tyckte det var jätteintressant!
I onsdags var det åter dags att jobba på Sivans, jag gillar verkligen det! Det visade sig sedan att en av tjejerna där ska jobba på Kosta i sommar hon också! Hon ska visserligen inte jobba på samma avdelning men det är ändå kul att ha någon man känner där.
I torsdags var jag på tjejmiddag hos en av VUGI tjejerna. Vi hade jättetrevligt och jag hoppas vi gör om det igen snart!
Igår åkte Jonathan hemhem och jag blev åter gräsänka. Jag hängde inte läpp utan gick på fest hos Katta, mycket lyckad kväll!
Idag har jag inte gjort många knop (och de jag gjort har vart för VUGI/Olympen). Snart är det dags för middag och efter det ska jag ner till Anna. Vi får se hur mycket festande det blir för mig idag men det är trevligt att gå dit och bara mingla lite ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0