Vilken dag!

Idag bokade pappa vår gemensamma Kinaresa! Hurra! Vi kommer att vara borta över nyår så jag slipper årets "vad-ska-jag-göra-på-nyår-ånget" fantastiskt! Det ska bli så kul att åka dit! Jag har alltid velat se Kinesiska muren och en resa med bara pappa är ju bara jättekul! Längtar redan! Massa fin kultur att titta på, trevligt sällskap och billig shopping. Det får kompensera för att det inte blir någon resa med Jonathan (shoppar upp respengarna, haha).

Jag och Jonathan ska prova på sambolivet och vi har fått den lägenheten som vi ville ha! Den första december kommer jag att flytta ca 20 meter. Bokstavligen. Jag ska inte ens flytta ur huset bara till en annan lägenhet. Hihi.

När jag kom till ICA var det en trevlig överraskning som väntade i fruktdisken. Clementiner! Mums!

Sen är det även en viktig dag idag, nämligen mammas födelsedag! Hurra! Ett år sen hon var i Thailand nu. Tänk vad tiden går fort ibland. Tyvärr har sitter jag vid Jonathans dator idag så jag har ingen bild på födelsedagsbarnet. Men hon får lite hurra av mig:

Hurra, hurra, hurra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Och ett viktigt tillägg gällande lägenheten: Du sviker inte världens bästa granne ;) hihi

2009-09-25 @ 00:40:53
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej det gör jag inte! :)

2009-09-25 @ 12:34:30
URL: http://askungenivaxjo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du får gratta din mamma från mig och min familj. Vad kul med Kina resa dit har ju du velat resa länge. Grattis till att ni kommer att bli sambos också de kommer att bli toppen =) Ni är ju ett så gullig par. Puss och Kram Hanna

2009-09-25 @ 16:21:18
URL: http://hannaakerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0