Tågbiljetter

Hmm nu är jag irriterad! Trots att jag kollat upp vilken dag jag ska åka hem till jul och trots att jag kollat upp vilken dag som är 90 dagar i föreväg missade jag att köpa en billig tågbiljett! Suck!

Jag blir så trött på SJs konstiga system! Enligt mina beräkningar skulle jag köpt biljetten igår för att få den för 95 kr. Jag hade satt en påminnelse på mobilen för att inte missa detta men på nån vänster har jag inte sett så nu när jag kom på det (en enda dag försent) hade priserna redan stigit till nästan 400 kr! Så nu får jag sitta här och häcka en dag till innan jag åker hem. Men men vill man ha det billigt får man väl göra det. Jag kan ha min egna lilla jul här i min ensamhet. Nej då jag tror inte att alla lyckas åka ifrån mig men de flesta drar nog så fort föreläsaren har sagt: Merry Christmas everyone! (Ja sista kursen är på engelska...)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken dag åker du hem?!

2009-09-21 @ 18:48:05
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0