Svininfluensan

Nu har den kommit in i min bekantskapskrets! Ahhh!!!

Men ni kan vara lugna, den insjuknade befinner sig i Sydkorea denna terminen så jag tror att han hinner tillfriskna innan vi ses nästa gång. För er som är lite nyfikna och/eller oroliga ska jag citera honom angående händelseförloppet: "Första dagen hade jag jätteont i halsen. Sedan på natten fick jag feber, började hosta, började nysa, fick huvudvärk och senare på dagen försvann all ork" Så eftersom jag nös tre gånger idag så har jag nu svininfluensan!!! Eller så ska man ta detta med en nypa salt. Det blir nog bäst så tror jag.

Igårkväll gjorde jag något kul igen! Jag och Emelie jobbade på Sivans. Ideelt arbete men vi blev bjuda på mat både innan och efter (kl 03:00...) sen fick vi äta så mycket frukt, grönsaker och godis vi orkade och dricka hur mycket alkoholfria drycker vi klarade av, men framför allt; vi hade riktigt kul! Jag har fått mersmak för det här så nu vill jag jobba mer, mer, mer!

Jag började dock kvällen med att sätta mig på en klappstol som höll i ungefär fem minuter. Pang sa det så satt jag halvt på golvet med pizzan i knät! Fint, tur att det inte var läsken jag hade i handen... Men nu kommer alla de jobbarna i alla fall minnas mig.

Första passet på Sivans var det roligaste igår, jag fick nämligen stå i Loungen och göra drinkar! Mycket roligare än att städa toaletterna måste jag säga.

Nu är det dags för mig att göra ett sista (?) ryck med plugget för idag. De sex timmarna i bibblan förut var bara början. Tentan närmar sig ju med stormsteg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svininfluensan var bara en vanlig influensa :P så du behöver tine oroa dig längre ;)

2009-09-28 @ 14:45:24
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0