SonyVersity

Igår hann jag inte med att blogga, tentaveckan har börjat så förmiddagen gick åt att bara sitta och plugga. Eftermiddagen tillbringades i skolan på en Workshop angående arbetet men på kvällen blev det annat!

Igår var jag och Emelie och en kompis till henne som heter Ulf i Kalmar och jobbade på ett event som Sony arrangerat. Deras turné kallas SonyVersity och är ett event för alla säljare som hanterar deras produkter, det vill säga försäljare på ElGiganten, Media Markt, OnOff och liknande.

Vi fick stå i garderoben och i baren samt servera hamburgare. Det var kul! Inte minst var det kul att hitta på något utanför "bubblan". Om jag får fler erbjudanden så ska jag nog ställa upp om det passar med mitt schema.

Idag har jag tvättat och jobbat med arbetet. Inte så kul att berätta om så nu är det slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0