Härliga lördag

Den här dagen har varit underbar! Solen skiner så att man nästan får vårkänslor!

Jag började dagen med ett pilatepass. Det var första gången jag provade det och det var rätt okej, jag blev inte jättesvettig men det var en lagom start på dagen.

Efter en liten brunch tog jag och Jonathan en promenad in till stan längs med sjön. Vi satt en stund vid vattnet inne i centrum och lät solen värma våra ryggar. Det var inte ett moln på hela himmelen! En söt svartvit hund tyckte nog precis som vi  att det var en härlig dag för han, efter att ha frågat sin matte om lov, slängde sig i sjön! Han bokstavligen kastade sig ut från bryggan, det såg ganska kul ut. Han fick sen simma en ganska bra bit för att kunna ta sig upp på land men väl där ville han i igen. Inte mindre än tre gånger tog han och slängde sig ut för kanten.

Jag och Jonatan har även hunnit med att vara lite duktiga idag, vi tillbrinade några timmar i bibblan på eftermiddagen och nu håller Jonathan på att tvätta för fullt. De har ett så smart system här där han bor, de har två tvättstugor där den ena är bokningsbar och den andra har Drop-in. Smart när man har lite tid över och en full tvättkorg!

Nu väntar lite lördagsmys med middag (fläskfilé och potatisgratäng) och filmkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0