Vilka konstiga grannar man har...

När jag kom hem från en trevlig middag hos Emelie (Kycklinggryta med ris, mums) så luktade hela trapphuset Julskinka! Vem lagar julskinka i Alla helgonahelgen? Hmm. När jag sen kom in i min lägenhet (som förövrigt lukar popcorn trots att det var några dagar sen vi popade det) gick jag för att dra ner gardinerna ser jag att min granne snett under mig har en kundvagn i "vardagsrummet". Hmm undrar hur det kommer sig...

Nu ska jag borsta tänderna och bädda upp sängen samtidigt som jag sneglar på Idol, jag är så trött! Jag förstår inte varför jag ska gå upp 5:45 frivilligt vissa fredagar! Det är ju i och för sig trevligt med frukostmöten så jag står nog ut några gånger till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0