Att det kan vara så svårt...

Igår cyklade jag in till stan en sväng för att se om de lagat fotoautomaten där jag ska ta mina visumfoton (varför betala 295 kr när man kan få det för 70kr?). Dessvärre var den fortfarande inte lagad men jag ringde till dem och de sa att den ska lagas idag (fredag). Suck, tredje gången gillt nu då?

När jag ändå var inne i stan tänkte jag passa på att hitta en alamanacka till år 2010 (shit va tiden går fort). Jag kollade på varenda en inne på både Åhléns och Akademibokhandeln men jag kunde minsann inte hitta en enda som jag var helt nöjd med... Jag fick då åka hem tomhänt och sura lite över att jag vart inne i stan i en och en halv timme helt i onödan.

På kvällen var det dags för Dance på VUGI, första gången det passet gavs så det var lite spännande för oss alla. Tyvärr tyckte jag inte alls om det. Jag hade sett framför mig ett danspass likt det jag och Malin sprang på varje vecka på Friskis och Svettis där hemma men istället var det ett danspass som mer påminde om ett aerobicspass. Sorgset gick jag hem och insåg att jag får fortsätta drömma om F&S danspass... (Hoppas det ges när jag är hemma på jullovet!


Kommentarer
Postat av: Nanna

Personligalmanacka.se



De BÄSTA :)

2009-10-25 @ 18:27:49
URL: http://johannadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0