Ännu mer bilder!

Här kommer ännu en bild som jag hittat idag när jag rensat hårddisken. Den är från i påskas när jag var ute på landet en sväng. Uj så jag saknar landet när jag ser den här bilden!



När Ina bodde här fick hon lov att vara hemma ensam ibland och då hade hon ett faviritställe på soffryggen där hon kunde ligga och ha utsikt genom fönstret utan att behöva stå på bakbenen. Det var tyvärr inte tillåtet för den dumma "mellan-matten" att vara där. Här är ett kort när hon skamset är på väg ner efter att ha blivit påkommen. När man kom på henne med att ligga där brukade hon hoppa ner och komma springandes med svansen mellan benen och försöka "be om ursäkt", hon var väldigt söt även om man inte får falla för sånt fjäsk!

Ni ser va mycket saker jag lagt i soffan för att bygga upp en "mur". Ina är smartare än så, hon hoppade upp på sidan istället...


Ytterligare en bild från landet denna gången midsommar och fotograf Emelie:



Jag på midsommar! Någon annan som också längtar tillbaka till sommaren nu?



Middag på midsommar! Emelie är fotograf därför står hennes stol tom. (Det är inte Morgans plats...)


Med alla dessa sommarbilder blev jag lite varmare i höstrusket. Nu väntar snart en god middag som Jonathan håller på att koka ihop sen får det bli en kväll i tv-soffan. Wallander, in english, ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

den 19de är jag inte hemma :P men från den 23de kan vi träffas ;) weeei, :D

2009-10-18 @ 20:46:33
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0