Sushi!

Nu har jag och tre av mina Växjö-kompisar gjort och ätit sushi. Jag måste säga att det gick bättre i våras att göra sushi för idag vart riset först inte tillräckligt kladdigt och sen för blött. Typiskt! Vi gjorde en liten kompromiss och åt "skål-sushi" som mamma kallar det. D.v.s. inga bitar utan var och en får plocka ihop sina egna saker i en skål. Jag är inte ledsen för det, det var riktigt gott ändå!

Igår gick jag och Jonathan och vaccinerade oss. Jag har velat fram och tillbaka hur jag ska göra men bestämde mig tillslut för att det skulle vara väldigt tråkigt om jag blev sjuk när jag ska åka till Kina, därför blev det vaccination tillslut. Förstår ni nu vilka framsteg jag har gjort? Jag har tagit en spruta utan att jag var tvungen. Ha! Det skulle man inte kunna tro va? Jag är stolt i alla fall! Idag gör det ont i armen (mer än efter Twinrix) men jag har inte haft feber eller andra biverkningar. Skönt eftersom jag hört så många olika biverkningar folk har fått.


Plåster som "bevis"


I övrigt är det en massa plugg som vanligt som gäller. Inte så kul att berätta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0