Paus

Jag har nu tagit en liten paus i från pluggandet för att vila min stackars hjärna. Vi har nu suttit och försökt plocka bort 300 ord från vårt paper eftersom det finns en maxgräns som vi tyvärr har passerat. Suck, att det ska vara så svårt att plocka bort några ord! Som tur är kan man omskriva en del meningar och plocka bort småord så som "så". Tyvärr räcker det inte hela vägen att plocka bort dem utan ett och annat stycke har fått strycka med. "Kill your darlings" som det så fint heter.

Ikväll är det MU-sittning med assar och resten av mediautskottet. Det ska bli kul och jag hoppas att vårt spex blir bra! Nu ska jag återgå till ordplockandet så vi blir klara någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0