Full rulle!

Oj idag har jag haft fullt upp från det att jag klev upp tills det att jag snart ska få gå och lägga mig. Dagen har bland annat innehållt en tur till badhuset med Anna och Emelie. När vi kom dit visade det sig vara en "prova på dag" med massa pass, vi blev "inlurade" på ett vattenjympapass, det var annorlunda men roligt! När vi var klara med det och ätit ett varsitt äpple hoppade i vattnet igen och simmade några längder.

Efter en härlig promenad hem innehållandes årets första glass åt jag lite mellis och förberedde mig för veckans värd"jobb" på VUGI. När jag ändå tagit mig dit kunde jag lika gärna träna så det blev ett styrkepass och ett corepass. Härligt!

Sen var det dags att skynda hem för jag hade (äntligen) tvättid! Åtta maskiner är nu tvättade och de två sist är i torktumlaren respektive torkskåpet och snart hoppas jag att det är torrt! Medan jag väntar ska jag ta mig en kopp varm choklad tror jag. Det brukar hjälpa en att somna. Inte för att jag tror att jag behöver någon hjälp att somna ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0