22 år

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Jennys födelsedag!


(Jag bjuder på en bild ifrån min 21-årsdag)


Så där ja nu är man ett år äldre igen. Som vanligt känner jag mig inte speciellt mycket äldre än när jag gick och la mig men faktiskt (för första gången på länge) mycket äldre än för ett år sen! Men det har ju hänt så mycket det senaste året så det skulle ju vara konstigt om jag inte kände det såhär.

Dagen började "engelskt" det blev nämligen scones med marmelad, Lady Grey te och kakor som kommer direkt från England! Kakorna var en av lillasysyters presenter. Supergoda måste jag säga! Jag fick även min present från Jonathan i morse, jag ska få massage av en massageterapeut inne i Växjö. Det ska bli så skönt!

Nu ska jag läsa ett kapitel eller två i boken sen bär det av in mot stan i det underbara väder som vi har idag. Jag kommer få en superbra födelsedag! Tänk vad mycket lite sol kan göra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis på födelsedagen!

2009-03-18 @ 12:25:57
URL: http://hemmahosemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0