Världens bästa Jonathan!

Jag har världens bästa pojkvän som saknar sin älskling så mycket att han fixar flygbiljetter ner till Malmö veckan efter midsommar! Wieee!!! Jag åker samma flyg ner som honom och sen åker jag hem dagen innan jag ska börja jobba. Tajming! Tack, tack, tack är allt jag har att säga.

I helgen har jag och pappa varit ute på landet och fixat och donat. Pappa började helgen med att förklara krig mot Kanadagässen eftersom det var inte mindre än 12 stycken på gräsmattan när vi kom ut och de hade uträtta sina behov överallt! Ursh! Det hela resulterade i ett "staket" längs med stranden på cirka en decimeters höjd. Snyggt!

Sen fick pappa lägga nästan all tid på en trasig båt så han fick inte så mycket annat gjort men jag har städat och ordnat. Nu har alla som redan sagt att de ska komma fått täcken och kuddar (med lakan och allt!) och det finns en plan på hur jag ska stuva in folk. Det viktigaste är ändå att jag har klurat och fixat inför lekarna! Ni kommer inte undan så vida det inte öser ner regn! Alla ska vara med! och jag är domare för jag kan alla rätta svaren och har tjuvtränat på lekarna, moahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0