Hemresa!

Idag bar det av mot Vaxholm och Norrtälje för mig och Anna. Det var en lugn resa och pappa fick köra hela vägen så jag och Anna passade på att sova lite vilket var välbehövligt efter en sen sänggång efter packningen igårkväll...

Ina och Qvicksie var jätteglada att se varandra igen och de sprang runt och busade utomhus när vi kom. Dessvärre har de redan rykt ihop två gånger (de började en varsin gång..) men jag hoppas verkligen att de ska bli vänner nu när vi alla fem kommer att vara hemma under sommaren. (Malin kommer hem om några veckor igen!)

Innan vi åkte i morse gjorde jag och Anna vår plikt (och skaffade vuxenpoäng) genom att rösta. Vi var där ca 8:30 och röstmottagarna skojade med oss och menade att det var ovanligt att se studenter innan kl 11. Nu har jag suttit och följt valvakan och det har gått bra för "mitt parti" och jag måste även tillägga att Piratpartiet har gått framåt mer än vad jag trodde! Där ser man. Inga fler kommentarer...

Nu är det snart läggdags! Undrar hur många hundar jag får dela säng med i natt..



Jag och Jonathan framför Napoleons grav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0