Gamla bilder

Igår satt jag och surfade runt lite och hamnade i ett bildgalleri från min gamla ridklubb, det var fullt av bilder från årets tävlingar och det ser ut att ha riktigt kul allesammans. Tillslut kom jag i alla fall till en mapp vid namn "Terrängträning Nibble 2004" och den innehöll en del gamla bilder bland annat från en terrängträning som jag och min syster och några stallkompisar deltog i för fem år sen. Jag rider Spencer och Malin rider en av ridskolans ponnyer, Straus. Jag minns den här träningen mycket väl då Straus blev lite rädd vid ett tillfälle och nästan tänkte hoppa över Spencer och Queen (tror jag det var som stod brevid just då). Busponny! Det som även gör det minnesrikt är att det var så nära vårt stall att ett gäng av oss red dit genom skogen som uppvärmning samt att både mamma och pappa kom och tittade. Sist men inte minst (som ni ser på bilderna) var det jättefint väder!



Samling


Jag och Spencer


Malin och Straus


Bilderna är ifrån BLRs hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0