Gott nytt år!

Så var 2009 här! Jag tycker att 2008 bara försvann! Framförallt hösten men det har ju sina orsaker.

Nyår firades med Anna och Elin hemma hos den sistnämnde med en trerätters middag, spel och lite tjejsnack. Tolvslaget firade vi (och typ alla Vaxholm fjortisar verkade det som) nere i hamnen. När klockan slog tolv började alla Vaxholmsbåtarna tuta, det var så mäktigt! Klockan 00:01 hände något mycket märkligt, min telefon ringde! Det brukar ju vara omöjligt att ringa under årets första halvtimma men Jonathan måste ha mutat Telia för han lyckades minsann! "Helt otroligt!" som mamma uttryckte det.

Idag har jag och Elin tagit årets första ridtur men eftersom det är -10 grader här i Stockholm höll vi på att dö av köld, eller nja det var väl att överdriva men vi frös riktigt mycket om fingrar och tår, så blev det bara en korttur i skritt. Nu sitter jag och värmer mig med en kopp choklad innan det bär av till Täby för att kolla på kakel till mammas kök och sen... Ja sen ska jag ut i skogen igen! Jag är inte riktigt klok men det har jag väl aldrig påstått heller?

Är det någon som har något förslag på vilken film man kan se på bio? Jag ska ev iväg med Elin ikväll och sen ska jag gå med pappa i morgon.

Vet ni vad? Nu är det bara två dagar kvar tills jag åker till Växjö igen, snacka om att tiden har gått fort här hemma!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

haha säger bara att telenor e bäst baby, eller snarare jag e bäst =) pussar

2009-01-02 @ 21:47:38
Postat av: Jenny

Du hade tur!!! :P

2009-01-03 @ 13:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0