Vilken dag!

Idag har det varit full rulle! Dagen började med att vi i gruppen skickade iväg en tjej till akuten då hon hade svåra magsmärtor. Vi andra hade handledning av arbetet med våran handledare och sedan satt vi i bibblan och skrev lite på det. När jag kommit hem och ätit lunch ringer tjejen från sjukhuset och säger att hon blir kvar över natten så jag åker dit med lite böcker och tidningar och håller henne sällskap några timmar sen bär det av till VUGI för jag hade bytt pass med en tjej så jag skulle stå där en halvtimme på eftermiddagen. Jag hann precis hem för att byta om och äta innan jag sprnag tillbaka till VUGI för att träna. Träningen gick bra! Har dock lite träningsvärk från igår men det gick att övervinna den.

Nu har jag ätit middag och snart bär det av till sjukhuset igen med tandborste och lite annat man kan behöva då hon fått beskedet att hon blir kvar i några dagar. Hoppas de kan lösa problemet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0