Smaaaart

Anna är en smart Anna hon har kommit på att man kan prata i videomsn! Coolt! Klockan är fyra och det är varmt. Här i Sverige är klockan tio och inte fullt så varmt... Jag ska snart hoppa i säng trots att jag ju faktiskt har sovmorgon till klockan sex i morgon!

Ina är ju som vanligt världens sötaste lilla voove! När Anna sa "Hej Ina!" stannade hon upp och tittade på datorn och funderade över varför jag låst in Anna i en dator! Hon hoppade till och med upp och nosade på den. Sen gav hon mig en puss. Jag vet inte om jag ska tolka det som om hon var tacksam över att jag äntligen låst in den där läskiga Anna som hon ibland blir lämnad hos eller om hon ville att jag skulle hälsa Anna att hon fick en puss. Jag valde det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0