Pappa på besök!

Nu får jag skämas! Jag har inte bloggat här på hur länge som helst! Det är till och med så illa att pappa ringde och kollade om jag levde i torsdags...

Denna vecka har varit intensiv minst sagt men den har varit rolig och det känns som om den bara försvunnit nästan, den har gått så fort! Det började med duggaplugga och dugga. På tisdagen hade vi även vårt första möte med Assar! Jag fick reda på att jag som skribent inte behöver göra nått på ett tag då deadline för texter är idag (söndag) och de inte hade någon speciellt att bevaka under denna vecka.

Onsdagen bestod mest av arbete med marknadsplanen i biblioteket. Vi satt nästan hela dagen och det tog mycket längre tid än vi trott vilket ledde till att jag missade "de nya i Assars" förfest och första timmen av Assars nyårsfest men jag blev välkomnad när jag trillade in. Den dagen slutade sent på Sivans... Men kul hade jag!

Torsdag jobbade vi med opponeringen av en annan grupps marknadsplan och sen köade vi för biljettsläppet till ekonomhelgen, en helg fullspäckad med fester för oss ekonomer! Torsdagskvällen slutade i en tv soffa och jag somnade relativt tidigt.

Fredagen bestod av ett seminarium med opponering, det gick ganska bra, vi var tyvärr väldigt oförberedda på vissa delar, vi hade helt enkelt inte tänkt på dem mitt i allt annat! Men vi tog oss ur det med hedern i behåll tycker jag!

Efter en shoppingtur med Maja var det vinkväll hos Annas kompis Therese tillsammans med Anna, Anna, Emma, Emma, Katarina, Therese och Maja. Det var jättetrevligt och jag tycker det är kul att lära känna Annas kompisar lite också! Jag och Maja hade fullspäckat schema för vi sprang vidare till en förfest och sen var det stallarna som gällde!


I morse (lördag) var det scones hos Anna till frukost och vi förgyllde det hela med Hitta Nemo, åh den är ju så söt! Efter en snabb tur till Willys gick jag hem och städade innan min pappa äntligen kom ner och hälsade på! Han blev lite sen hemifrån så han kom inte förrän vid åtta tiden. Vi slängde in sakerna i mitt rum och drog in till stan och åt middag på samma restaurang som jag och Anna åt på första kvällen, det var så gott! Pappa var lite sliten så han åkte till hotellet ganska snart och lämnade mig med alla mina nya saker...


Jag är ju som jag är och det betyder: Väldigt kreativ nattetid! Jag satte igång att pilla med alla nya saker och det hela slutade med en smärre ommöblering vid sådär ett snåret. Den här gången var det lite mer saker som bytte plats än förra gången så vi får se vad pappa och Anna säger i morgon när de kommer hit. Jag önskar att jag kunde visa er men det var svårt att få några bra bilder och jag vet inte riktigt om jag är nöjd, jag tycker det blev så tomt mitt i rummet! Kanske borde köpa en matta eller nått för att fylla ut...


Nu är det snart sängdags för mig så jag är pigg och fräsch i morgon när jag ska umgås med pappa min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0