Mingelkväll

Idag hade EHVS en mingelkväll på Sivans där EHVS olika utskott raggade nya medlemar. Jag ansökte om att få gå med i Assar, deras tidning. De sa att man skriver så mycket man vill och kan så det ska inte påverka studierna. Det tyckte jag lät bra! Det ska bli kul att få skriva (om jag kommer med) men lite nervöst är det såklart!

På eftermiddagen hade vi två föreläsningar efter varandra, det var lite drygt men jag hade koncentrationen med mig hela vägen.

Ikväll är det fest på Sivans men jag vet inte om jag kommer in eftersom jag fortfarande inte fått mitt kårlegg och de har börjat bli strängare på det där nu som jag förstod det. Jag ska nog ägna kvällen i bibblan med anteckningarna från dagens föreläsningar och den stora tjocka boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0