Helg!

Så var det lördag igen! Tiden går så fort här nere!

Igår var det dugga igen och den här gången kändes den mycket lättare! Nu har man kommit in det lite mer och man har en annan studieteknik redan. På kvällen firades duggan med klassfest och duggafest med ett annat gäng sen utgång på "stallarna". Det var roligt men jag gick hem strax efter ett för mina kompisar stod i princip och gäspade ikapp...

Idag har jag tagit mig en sovmorgon och sen bara suttit framför datorn och kollat igenom bilder och fixat och donat. Får se vad jag hittar på i kväll, det verkar vara lite blandat vad folk ska hitta på.

Dagens bild kommer ifrån vårat kök och är för att demonstrera att utbytesstudenterna inte har samma syn på miljön som vi svenskar...

Slöseri med el..
Lite för stor platta för den lilla kastrullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0