En söndag med pappa

Det var segt att komma upp i morse måste jag säga. Trots att jag inte var ute och festade igår utan bara var hemma och fixade. Efter att ha visat upp ommöbleringen för Anna och pappa for vi till Älmhult och ett stort välkänt möbelföretag för en liten shoppingtur. Pappa tyckte det var lagom underhållande men jag och Anna kollade på allt och lite till!

På vägen hem köpte vi en mus till datorn eftersom min gamla blev kvarglömd i Vaxholm... Pappa och jag satt vid datorn och försökte få igång allt och tillslut var nästan allt fixat. Eftersom pappa hade en lång väg att köra ville han inte komma iväg allt för sent så det sista fick vi ta på telefon allteftersom problemen uppstod men tillslut hade jag lyckats installera alla nödvändiga saker för att åtminstone kunna kolla på en film, Wall-E fick bli premiären!

Det var kul att ha pappa på besök även om det blev väldigt kort och det nästan blev mer ikea än Växjö. Jag hoppas att han är nöjd och vill komma tillbaka. Nästa gång får han förhoppningsvis stanna lite längre!

Nu är det dags att sova, ny vecka och nya tag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0