Hurtbulle

Finally! Jag har nu tillfrisknat från förkylningen och inte haft hysteriskt mycket att göra så nu, äntligen har jag tränat! Så skönt! Det blev ett corepass, det var inte så likt det jag har gått på hemma men det duger gott ändå. Nu ska jag försöka hålla igång med träningen även om jag kanske måste dra ner på det i tenta perioder och så. Pappa kallade mig hurtbulle när jag pratade med honom efter träningen, han tycker jag verkar vara ute och gå och träna mest hela tiden, tänk om det ändå vore så bra...

Jag har även idag i egenskap av student ätit mina första nudlar! Dock inte i ekonomiskt syfte utan p.g.a. tidsbrist... Vill bara säga emot de flesta studenter och säga att jag faktiskt tyckte det var gott! Fast det kan kankse bero på att jag inte hunnit föräta mig på dem än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0