Tjejer har det inte lätt...

Igår hade Annas klass tentafest och snäll som man är kilar man över till henne en stund för att hjälpa till med klädvalet, jag förstår inte hur det kan vara så svårt att bestämma vad man ska ha på sig!

När jag hade rotat igenom Annas garderob hade jag hittat några plagg jag tyckte passade denna novembernatt och för att underlätta en överblick fick gardinstången assistera som hängare. Grannarna måste ha undrar vad vi sysslade med!



Ikväll ska min klass ha "Girls night out" respektive "Boys night out". Vi ska först ha separata middagar med tjejerna och killarna skilda åt och sen ska vi mötas upp och gå till Sivans tillsammans. Det ska bli kul att göra nått med (nästan) hela klassen! Det finns bara ett litet problem: VAD SKA JAG HA PÅ MIG!?!

Kommentarer
Postat av: anna

hade du sagt till hade jag kommit över och hängt upp lite kläder på dina gardinstänger! :P

2008-11-29 @ 19:07:26
Postat av: Jenny

Det gick som tur var bra annars hade jag ringt efter dig!

2008-11-30 @ 15:01:52
URL: http://askungenivaxjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0