Klantigt!

Haha hör på det här, det tar alla pris på min klantighet!

Jag har inte kunnat skicka sms idag så jag blev ganska irriterad eftersom det är typ det enda jag gör hela dagarna och det var frustrerande att få massa sms jag inte kunde svara på. Hur som haver så bestämde jag mig för att starta om telefonen för att se om det gick bättre då så jag startade om telefonen och när jag skulle skriva in pinkoden kom jag på att jag har ett nytt sim-kort med en ny kod. Jag minns inte den koden...

Nu sitter jag här utan mobil och eftersom jag inte har fått igång min hemtelefon så kan jag inte använda den heller och ringa Telia och be om en ny pinkod. Så nu sitter jag bara och skrattar åt mig själv och funderar över vart jag kan ha lagt lappen där pinkoden står!

När jag skulle beklaga mig över msn för Anna berättar hon att hela Telias nät har krånglat idag vilket alltså betyder att det inte bara var min telefon som krånglade och att jag därmed stängde av telefonen helt i onödan...

Nu ska jag minsann leta upp den där pinkoden! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0