Olympen

OLYMPEN ÄR NU IGÅNG!
.
Kan ni förstå? Det är igång nu! Vi klarade det! Jag är så sjukt nöjd med Olympen och projektgruppens jobb! Invigningen igår gick bra och vi fick idel bra kommentarer och det var ett gäng som köpte kort, både för en termin och för ett helt år, fantastiskt!
Smålandsposten var där för att intervjua vår verksamhetsansvariga och fotografera lokalen. Idag var vi i mittuppslaget! Woho!
.
Jag vet, jag är verkligen inte snabb men den som väntar på nått gott.. Ja ni vet! Här kommer i alla fall en film från Olympen en vecka innan invigningen. Det var fortfarande mycket att göra men vi var vid gott mod. OBS! Klippet är rätt stort och svårladdat så ha lite tålamod!
.
.
Snart ska jag fixa lite nytt åt er men så länge får ni roa er med www.olympenträningscenter.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0